FAQ
Find svar på de mest stillede spørgsmål her:
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Som kunde hos MP Denmark har du altid 14 dages returret fra du modtager dine varer.
Du kan læse mere i vores afsnit om Returnering
Hvor langt er min ordre?
Vi stræber efter at kunne levere din ordre indenfor 1-5 hverdage.
Ved spørgsmål til din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på: mpwebshop@mpdenmark.com
Jeg har problemer med en rabatkode, kan i hjælpe?
Skulle der opstå problemer med en rabatkode, bedes du kontakte vores kundeservice på: mpwebshop@mpdenmark.com
Jeg ønsker at reklamere over en vare.
I henhold til den danske købelov ydes der 2 års reklamationsret på alle produkter købt hos mpdenmark.dk.
Ved produkter købt på mpdenmark.dk, skal alle reklamationer ske gennem vores kundeservice, til mailadressen: mpwebshop@mpdenmark.com
Reklamation af MP Denmarks produkter, som ikke er købt hos mpdenmark.dk, skal ske til den forhandler, hvor produktet er købt.
Kan jeg få nogle af mine strømper byttet?
Vi har på nuværende tidspunkt ikke en ombytningsportal.
Ombytning gøres derfor nemmest ved at returnere varen, og lave en ny bestilling.
Kan jeg afhente min ordre?
Ja - Du kan gratis afhente din pakke med Click & Collect - direkte fra vores lager på adressen:
MP Denmark A/S
Bytoften 68, Tjørring
7400 Herning
DK - Denmark
Pakker skal hentes inden for kontorets og lagerets åbningstid, som er:
Mandag - torsdag: kl. 8-16
Fredag: kl. 8-15

