Spørgsmål og svar

Hos MP Denmark sidder vi altid klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål, eller der er noget du er i tvivl om. Du kan kontakte os på mail: mpwebshop@mpdenmark.com

På denne side har vi samlet de ofte stillede spørgsmål, samt et svar herpå ♡

 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Som kunde hos MP Denmark har du altid 14 dages returret fra du modtager dine varer.
For at returnere en vare, skal den være ubrugt og etiketter samt emballage skal være intakte.

Hvis du ønsker at returnere dit køb, så skal du sende din(e) vare(r) til:

MP Denmark A/S
Bytoften 68, Tjørring
7400 Herning
DK – Denmark


Husk at medsende dit ordrenummer i din returnering, samt evt. dit navn og din adresse for at lette processen


Du skal selv afholde returomkostningerne, og alle forsendelser til MP Denmark skal ske med omdeling, da vi ikke modtager returvarer sendt til pakkeshop, eller pr. efterkrav.

Vi anbefaler at du sender pakken med forsikring.
Husk venligst at gemme kvitteringen for indlevering af pakken hos fragtfirmaet, samt Track & Trace nummeret, der dokumenterer at du har indleveret varen.
Vi kompenserer ikke for varer, der går tabt under returneringen.

Når vi har accepteret modtagelsen af din returnering, vil du få dine penge retur via den betalingsmetode du brugte til at aflægge din ordre.

Ombytning gøres nemmest ved at returnere varen, og lave en ny bestilling i shoppen.

Hvor langt er min ordre/pakke?
Ved spørgsmål til din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på: mpwebshop@mpdenmark.com

Jeg har problemer med en rabatkode, kan I hjælpe?
Skulle der opstå problemer med en rabatkode, bedes du kontakte vores kundeservice på: mpwebshop@mpdenmark.com

Kan I hjælpe med en reklamation?
I henhold til købeloven, ydes der 2 års reklamationsret på alle produkter købt hos mpDenmark.dk.

Ved produkter købt på mpdenmark.dk, skal alle reklamationer ske gennem vores kundeservice, til mailadressen: mpwebshop@mpdenmark.com

Reklamation af MP Denmarks produkter, som ikke er købt hos mpdenmark.dk, skal ske til den forhandler, hvor produktet er købt.

Kan jeg få nogle af mine strømper byttet?
Vi har på nuværende tidspunkt ikke en ombytningsportal. Ombytning gøres derfor nemmest ved at returnere varen, og lave en ny bestilling.

Kan jeg afhente min ordre?
Ja - Du kan gratis afhente din pakke med Click & Collect - direkte fra vores lager på adressen:

MP Denmark A/S
Bytoften 68, Tjørring
7400 Herning
DK - Denmark

Pakker skal hentes inden for kontorets og lagerets åbningstid, som er:
Mandag - torsdag: kl. 8-16
Fredag: kl. 8-15